Klantcase Dragon Tattoo 

Wat heeft het Eindhovense Dragon Tattoo gemeen met Creating Frames Media? We doen allebei waar we goed in zijn en wat we leuk vinden. Bij Dragon Tattoo zijn verschillende stijlen onder één dak verenigd. Eigenaar Jim Orie vertelt graag hoe zijn samenwerking met Paul verlopen is.  

 Hoe ben je met Paul in contact gekomen? 

 “Ik ken Paul via zijn vriendin. Ik wist dat hij een mini-documentaire had gemaakt over een vriend van hemsnowboarder Coen van Rosmalen. Toen heb ik met Paul contact opgenomen omdat mij dat ook wel vet leek. Daarna heb ik gevraagd of hij ons ook wilde helpen met promotiemateriaal. 

 Waarom wilde je dat gaan doen? 

 Ik wilde wat meer reclame gaan maken voor Dragon Tattoo. Paul heeft ook promotiemateriaal gemaakt dat we bijvoorbeeld op het station van Eindhoven gebruikt hebben. Daar kwamen dus ook de video’s bij. Die helpen je ook om op professionele manier naar buiten te treden als bedrijf.” 

 Wat voor video’s heeft Creating Frames voor jullie gemaakt? 

 “Naast de korte documentaire die hij over mij gemaakt heeft, heeft Paul ook onze artiesten geïnterviewd en heeft hij geholpen met onze klantinterviews. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. De video’s zien er goed en gelikt uit. Ze mogen gezien worden!”  

 Wat zijn volgens jou de sterke punten van Paul? 

 “Paul is fijn in de omgang en staat niet op de voorgrond met zijn camera. Hij filmt op zo’n manier dat het net lijkt alsof hij er niet is. Dat is bij ons in de shop extra belangrijk, dan staat hij ook niet in de weg. Daardoor hebben de video’s een natuurlijk verloop. Het eindresultaat is dan ook erg vet geworden!”