Jouw bedrijf in de spotlight

Video is het beste medium om jouw bedrijf op te laten vallen. Het visuele geheugen is de beste plek om onthouden te worden. Dankzij video kom jij met jouw bedrijf dus beter onder de aandacht. Maak daar gebruik van en plaats jouw bedrijf in de spotlights!

Waarom video?

Dat video een populair medium is hoeven we je niet te vertellen. Wat je misschien wel wilt weten, is op welke gebieden video een positieve bijdrage aan jouw bedrijf kan leveren. Hier volgen twee voorbeelden waarin video effectief ingezet kan worden.

Arbeidsmarktcommunicatie

Werk genoeg maar handjes te weinig. Tijd voor versterkingen! Maar hoe dan? Met video natuurlijk! Arbeidsmarktcommunicatie is een effectieve manier om potentiele nieuwe collega’s aan te spreken. Een video laat zien hoe het is om bij jouw bedrijf werkzaam te zijn. Vriendelijke collega’s, een gemoedelijke sfeer, leuke bedrijfsfeestjes… dat zal bij veel bedrijven het geval zijn, maar pas met een video laat je jouw bedrijf zo écht opvallen.

Kijkje in de keuken

Ook wanneer je geen behoefte hebt aan nieuw personeel kun je alsnog video’s gebruiken om mensen wat meer te weten te laten komen over jouw bedrijf. Je gunt jouw volgers zo een kijkje in de keuken. Bij grotere bedrijven is het alleen al voor collega’s interessant om te zien wat er nu precies gebeurt op andere plekken binnen het bedrijf! Een bedrijfsvideo doet het ook altijd goed bij familie en vrienden, op verjaardagen en op Facebook.

Video – een laagdrempelige manier om met jouw bedrijf een opvallend plekje in de spotlight te veroveren. Werk jij al met video?